Enovation Medimo regiobijeenkomst 24 juni West-Nederland >

Aanmelden!
Nieuws | 18 april 2023

Vraag en antwoord Medimo gaat verder onder Enovation

Nu Medimo onderdeel is geworden van Enovation ontstaat er natuurlijk veel vragen wat dit kan betekenen.

Wat betekent deze overname voor mij als Medimo – klantenorganisatie?

 

  • Bart Drost en Richard Lendfers blijven aan bij Medimo en zullen zich inzetten bij Medimo zoals altijd.
  • De contractafspraken met en levering van producten en diensten door Medimo blijven uiteraard voortgezet worden zoals overeengekomen.
  • De helpdesk van Medimo verandert niet: Dit betekent dat u nog steeds toegang hebt tot dezelfde ondersteuning die u gewend bent. Als u vragen heeft over het product of de service die u gebruikt, kunt u nog steeds contact opnemen met Medimo om hulp te krijgen.
  • Het adres van Medimo verandert niet
  • Enovation kijkt daarnaast samen met Medimo naar mogelijke functionele uitbreidingen van de Medimo producten, als doorontwikkeling of als combinatie met andere producten uit het Enovation portfolio. Op korte termijn zal dit nog niet tot merkbare veranderingen leiden.
  • Eventuele veranderingen worden tijdig gecommuniceerd: Als er in de toekomst toch veranderingen zouden plaatsvinden, zullen we iedereen hier tijdig van op de hoogte stellen. Dit zorgt ervoor dat u niet voor verrassingen komt te staan en dat u goed voorbereid bent op eventuele wijzigingen.

Wat betekent deze overname voor mij als Enovation Boomerweb – klantenorganisatie?

 

  • De contractafspraken met en levering van producten en diensten door Enovation Boomerweb blijven uiteraard voortgezet worden zoals overeengekomen.
  • Enovation voegt met de overname van Medimo een tweede oplossing voor Toedienregistratie toe aan haar portfolio. Op korte termijn zal allereerst onderzocht worden waar de oplossingen nog van elkaar verschillen en op welke wijze ze elkaar kunnen versterken.
  • Een eventuele overstap van het ene naar het andere product is in ieder geval per direct al eenvoudiger geworden.

 

Waar kan ik me melden als ik nog meer vragen heb over deze overname?

 

  • Vragen kunnen uiteraard bij de eerst volgende gelegenheid gesteld worden aan de eigen accountmanager.
  • Daarnaast kunt u altijd een vraag als ticket insturen via het Helpcentrum van Medimo of via vragen@enovationgroup.com