/Klantverhalen/“Dat Medimo tijd bespaart, merk je in het contact met cliënten.”
“Dat Medimo tijd bespaart, merk je in het contact met cliënten.”
Hulp en zorg bieden die past bij de persoonlijke levensstijl van haar cliënten. Dat staat centraal bij Zorggroep Pantein. Het uitgangspunt daarbij is dat mensen zo gezond en vitaal mogelijk kunnen (blijven) wonen en leven zoals ze dat graag willen. Pantein werkt inmiddels ruim twee jaar met elektronisch voorschrijven en de elektronische toedienregistratie van Medimo. Zorgmedewerker en Medimo-gebruiker Bob werkt bij Pantein en vertelt over zijn ervaringen.
“Binnen een week zag je al dat niemand meer iets anders wilde. Het overzichtelijk, gemakkelijk in het gebruik en het werkt gewoon echt veel sneller. Vroeger werkten we papieren medicatielijsten daardoor had je vaak geen actuele toedienlijsten. Nu duurt het bijwerken van een medicatielijst maar een paar minuten.”
“Medimo bevat zoveel slimme functies die helpen om medicatiefouten te voorkomen. Je kan bijvoorbeeld de medische bijsluiter openen of de foto van een medicijn bekijken. Dus als je twijfelt over het gebruik of het uiterlijk van een tabletje, dan kun je dat meteen controleren.”
Bekijk hieronder de film over Bob’s ervaringen met Medimo in de Thuiszorg.
Leviaan kiest voor Medimo: “We zochten een programma dat mee kon draaien met onze 24/7 zorg”
Leviaan wil de zorg makkelijker maken voor hun cliënten en medewerkers. En zo krijgt technologie een grotere plek in hun zorgproces. Digitaal aftekenen met de Medimo-app hoort in die stap voorwaarts.
Cedrah ging live met Medimo: “Er hing een fijn en tegelijkertijd spannend sfeertje”
Veilig digitaal medicatie toedienen is niet van vandaag op morgen geregeld. Zo ook niet voor zorgorganisatie Cedrah. Maar nu zijn ze dan eindelijk waar ze willen, met Medimo.